سهیل گلمسهیل گلم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
سینا گلمسینا گلم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

هدیه های آسمانی

یه حس شیرین

1392/11/30 20:54
نویسنده : مامان سمی
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی های گلم سینا و سبحان عزیزم امیدوارم سالم و سلامت تو شکم مامانی به رشد و نموتون ادامه بدید الان که دارم براتون می نویسم به لطف ایزد منان هفته 23 ام رو به سلامتی پشت سر گذاشتیدو وارد هفته 24ام شدید، الان چند روزیه که منم دارم یه حس شیرینو تجربه میکنم اونم حرکت شما کوچلوهای نازنین توی شکمم یه چیزی شبیه نبض یا ترکیدن حبابه! حتی بابایی هم با دست گذاشتن روی شکمم این حس رو تجربه کرد البته هنوز خیلی وارد نیستم و نمی تونم تشخیص بدم این حرکتها مربوط به کدوم یکیتون میشه ولی حس خوبیه که اینطوری بیشتر حستون میکنم قبلنا وحشت داشتم همیشه به دیگران میگفتم فکر کنم حس ترسناکی باشه وقتی یه موجود زنده توی بدنت حرکت کنه ولی مامانا میگفتن نه وقتی حسش کنی میفهمی که چقدر شیرینه و الان معنی حرفشونو درک میکنم...

یه چیز دیگه اینکه شب و روزم با هم قاطی شده شبا خواب ندارم اونوقت صبحها تا نزدیک ظهر میخوابم و به خیلی از کارام نمیرسم و شبا کلافه هستم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مرسانا
18 اسفند 92 14:32
سلام امیدوارم به سلامتی به دنیا بیان عزیزم و آرزوی خوشبختی و بهروزی براتون دارم.اگه دوست داشتید به وبلاگ مرسانا جون سری بزنید.
مامان عرفان
22 اسفند 92 12:32
غزیزم مبارکه همدلی با پسرات و فهمیدن حرکت هاشون. رفته رفته با حرف زدن باهاشون برات تکون می خورن. مواظب نی نی هات باش و وسایل سنگین جایجا نکن. به وبلاگ پسرم هم سر بزن اگه دوست داشتی. خوشحال میشم
نفیسه
23 اسفند 92 0:44
سلام خانمی .خیلی با حاله که دو قلو داری .جاااااااااااااان اگه دوست داشتی به منم یک سر بزن . امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم.
نی نی سرچ
8 فروردین 93 19:01
به امید سلامتی و طول عمر برای نوزاد خوشکلتون از شما دعوت می کنیم از نی نی سرچ دیدن کنید و به دوستانتون توصیه کنید. www.ninisearch.com (راهنمای جامع بارداری و زایمان)