سهیل گلمسهیل گلم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
سینا گلمسینا گلم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

هدیه های آسمانی

رویت قلب

1392/12/15 20:52
نویسنده : مامان سمی
172 بازدید
اشتراک گذاری

روز 25 مهر (پنجشنبه) صبح خیلی زود شال و کلاه کردمو راه افتادم برم سونوگرافی... بعد چندین ساعت بالاخره نوبتم شد وقتی رفتم خوابیدم دکتر خیلی ذوق کرد که باردار هستم و دو تا نی نی دارم خودم از خوشحالی داشتم بال در میوردم وقتی گفت دو تا هستید انگار تمام دنیارو بهم بخشیدن البته به خاطره بتای بالای آزمایشم خودم احتمال چند تا بودنتونو داده بودم.

دکتر بجزء اینکه بهم گفت دو تا هستید چیز دیگه ایی نگفت من ازش پرسیدم قلبشون قلبشون تشکیل شده؟ گفت با این دستگاه مشخص نمیشه باید سونوی داپلر کنی و برای 1 آبان بهم وقت داد برای شنیدن صدای قلبتون...

اون روز خیلی خوشحال بودم که دو تا هستید ولی مطمئن نبودم که دو تایتون قلب دارید یا نه ؟! دو روز رو باز با اضطراب رد کردم تا 27 مهر (شنبه) که پیش یه دکتر دیگه وقت داشتم از راه رسید بعد از ظهر مرخصی گرفتمو رفتم بازم بعد از کلی انتظار نوبتم شد بله این خانوم دکتر هم گفت دو تا هستید و هر دو تاتون قلب دارید و بهم قلب تپندتونو نشون داد (الهی مادر قربونتون بره)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)